söndag 19 april 2015

Borta bra, men hemma bäst

Det är ngt speciellt med Att komma hem, sitta med sin familj och berätta om allt man varit med om.
Sitta och äta typisk pappa dotter middag ;) hihi
(Alltid när mamma är borta görs ärtsoppa och pannkaka här hemma ;) mest för att det inte är ngn av min favoritmat ..men tänk att till och med det är mysigt o gott hihi

Har varit iväg med jobbet, ätit o druckit gott m haft Team building, fått gå igenom massa information, besökt underleverantörer, haft tävlingar och skrattat massor.
Vår Fantastiska utsikt… vi fick allt bästaste rummen.. Allra högst upp:)
Kroppen har väl inte riktigt velat vara med som vanligt utan har fått avslutat kvällarna tidigt, varit den där tråkiga som försvann och gick o la sig ...medans dom andra fortsatte och festa hela nätterna.
Dom är underbart galna och vi har alltid så himla kul på alla resor. Vilket gäng det är :) haha fanns dom som inte ens verkade gått och lagt sig utan körde på dygnet runt i princip ..
Som tur var den här ggr hade jag en rumskamrat som var lugn, hon är småbarnsförälder och lika "tråkig" som mig för att få sova är spa för henne som hon sa ;)  
Fördelen var att jag var helt klart piggare och mådde bättre än dom flesta andra ;) hihi 

Har njutit av egen tid i SPA , behandlingar och sömn ... Vilka underbara terapeuter, dom var verkligen så duktiga !

Hoppas att ni sötnosar som tittar förbi haft en underbar helg !!!
Kram ❤️ Sanna 

8 kommentarer:

  1. Låter so men toppenrolig och intensiv helg. Då är det extra skönt att komma hem till lugnet igen. Jag skulle också ha varit den tråkiga och lagt mig tidigt...
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar utsikt.
    Låter som en bra helg :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tror minsann jag just sågen bild från den där utsikten på en annan blogg :) Spännande att bloggvärlden inte är större :)
    Låter som ni haft en störtbra helg! Sånt gillar vi!

    SvaraRadera
  4. Team-building vid havet är inte fy skam!!
    Det är så skönt dagen efter att ha varit den "tråkiga"... har jag lärt mig...
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Hej Sanna! Har säkert missat det, men var har du varit någonstans? Ser vääldigt härligt ut, och jag kan verkligen ibland också vara den "tråkiga" just för att jag älskar att bo på hotell och vill du utnyttja tiden på rummet...*fniss*. Tänk att få bada eller duscha med lyxprodukter, ta på sig badrocken och tofflorna man får låna, krypa upp i sängen med en kopp nybryggt te och äta något gott och samtidigt läsa en god bok/tidning eller se på tv....

    Det är SPA för mig!

    Kram Eva
    ps. Tack snälla för härlig komplimang hos mig, blev till och med lite generad :) ds

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi var i Tylösand ett fantastiskt hotell och helt ok mat på alla olika resturanger och spat var underbart, men som du säger att få sitta på sitt rum i morgonrock och bara vara…är lugn och spa det med..
      Kram

      Radera
  6. Jamen du det ser ju fantastiskt ut! Skoj att få åka iväg sådär. Numera är jag också en sådan där som avviker tidigt, jag värderar sömnen mer än partajande. Och jag kan hellre krypa ner i hotellsängen med en tidning och lite godis :).
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Stor varm kram och tack för era kommentarer
    Sanna

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne