onsdag 8 april 2015

Äntligen Onsdag

Godmorgon sötnosar
Har haft en härlig sovmorgon med dottern, och nu ska jag till sjukgymnast medan Lillskruttan ska iväg på seglingsläger (dagtid ) 

Hon har börjat segla ordentligt nu och tycker lika mycket om det som sin storebror :)  ojoj ... ;) (det vred sig i kycklingmammans mage ;)

Men hon är tuff och trots hårda vindar igår på baggen så seglade hon på utan gnäll :)

Men så har hon världens mysigaste seglingslärare, en ascool tjej i 25 års åldern som tar hand om dessa små killar o tjejer galant !!
Barnen fullkomligt älskar henne :)
Sträng men rättvis som lillskruttan säger 

Efter blev det mys på grisslinge havsbad med varm choklad innan hemfärd 

Önskar er en underbar onsdag, och hoppas att du liksom jag fick vakna till härligt fågel kvitter:)

❤️ Kram 

12 kommentarer:

  1. Det ser kanon ut! Så härlig att segla:) Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Full rulle hos er :)
    Önskar dig en bra dag :)

    SvaraRadera
  3. Härligt att seglingssäsongen redan har startat :-)

    SvaraRadera
  4. Ser ut som härligt seglarväder

    SvaraRadera
  5. En sån mysig dag ni haft :) Kram fina.

    SvaraRadera
  6. Det där ser ju inte helt fel ut minsann! Mysdag!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Seglingsläger denna årstid, är det vanligt? Trodde man bara hade det på sommaren.
    Känner igen mig i dina ord i förra inlägget. Min son flyttade till Mora när han var 16, gick på innebandygymnasium. Jag grät och klarade inte ens av att gå in i hans tomma rum hemma. Varje gång han kom hem skämde jag bort honom så mycket jag kunde. Det gör jag nog fortfarande :) Nu är han 23 och har hunnit med ett år i Australien och ett halvår i Sydamerika men för tillfället bor han hemma igen innan nästa resa så nu njuter jag av det samtidigt som det kan vara lite påfrestande att bo ihop igen.
    Ha det fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå dom tränar och har läger från när isen släpper tills den ligger igen :)
      Usch då är du precis som jag ..svårt att ens gå in i hans tomma rum :(
      Förstår att det kan vara påfrestande också när man faktiskt vant sig att vara själv ;)
      KRAM

      Radera
  8. Gud vad mysigt det ser ut!
    Svar: åh gud vad gullig du är, tusen tack fina! ♥

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar dag ni haft!
    Här blåste det som fan i går. Och ungdomarna som skulle flyga...
    Men allt gick bra. Gubbig resa till Stockholm dock.
    Sv: Dom ska vara borta tills på tisdag.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Tack för era kommentarer
    Det gör så mycket att ni tar er tiden
    KRAM Sanna

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne