fredag 10 april 2015

Äntligen Fredag


Var jag bara tvungen att visa min 
glada lilla Buddha 
för jag blir alltid så glad,
när jag ser den lilla glada gubben på morgonen,
 och så skänker den mig ett smile som
jag hoppas kunna ge vidare under dagen.

Men Inte kom jag upp till Yogan inte…. 
sov som en stock…
och när jag varit vaken en kvart kom huvudvärken tillbaka .
Men nästa ggr…;)
 Tog tabletter och somna om till jag skulle åka mot jobbet ...

Sen ringde Lillskruttan från seglingslägret och var jätte ledsen så jag åkte tidigare från jobbet för att hinna köpa brorsonens present och möta upp henne. 
Men när jag kom var allt bra, mormor var redan där, det hade läckt ifrån torrdräkten och hon ville inte vara med på vattenleken efter seglingen och då…. med trötthet efter en dag på sjön kom gråten..
Men det gick över fort då mormor kom hon ska ju dit idag, och då var allt lugnt igen ;)

Så är det Äntligen Fredag och helgen är här
med massa mysiga saker på gång :)

Mannen och jag är barn "gräslingar", och ikväll ska vi bara ha en sån där myskväll man ibland behöver för att komma ifatt, så jag har köpt goda Patéer som vi äter med cumberlandsås och cornichons och painrich , mannen har köpt bubbel :)

Önskar er Sötnosar som tittar förbi en alldeles underbar Fredag kväll 
Kram Sanna

5 kommentarer:

  1. Jag gillar också den goa knubbiga lilla Buddhan. Hoppas ni får en toppenmysig fredagkväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni fick en mysig kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att ni fick en helmysig kväll tillsammans.
    Gubben och jag är också allena. Men jag jobbar ju hela helgen...
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Mormor är bäst!!
    Vi är också barngräslingar några dagar, och passade på med ett restaurangbesök på tu man hand i går. Synd bara att vi inte har en enda dag ledigt tillsammans när vi äntligen är själva...
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Tack för era kommentarer , Ni är bäst "!!!!
    Vi hade en kanonmysig helg ihop och ibland gäller det att bara komma ifatt med oss..
    KRAM Sanna

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne