måndag 2 mars 2015

Vanlig Måndag

Sitter och njuter av lugnet och av en stor latte, ska till läkare och sen nya prover ... Dagen är sen fullspäckad, med jobb mm..det märks att det är måndag och ny Vanlig vecka ;)

Kroppen känns pigg och ok :) så kan inte tänka mig att det är annat än bra med värdarna nu :) 
Hoppas att få minska med mediciner, känner mig som en pillertrillare :/ och hoppas få börja träna .. Saknar orken och vill ha den tillbaka !
Går promenader men behöver styrka också ..men det kommer .. Så mitt tålamod får testas lite till ;)

Har läst ut en suverän bok Stalker av Kepler 
Så himla läskig, om hur en helt störd sjuk människa blir besatt av en person förföljer filmar och mördar.
Skriver mer om den senare :)

Nu är det bara VÅREN med sol och värme som saknas, pratade med min pappa som flyttat mot Uppsala och dom hade fortfarande ca 2dm snö, men det höll på regna bort där med 
Här i Stockholms skärgård är all snö borta . 
Hur ser det ut hos dig ?

Ta hand om dig och ha en underbar start på veckan !
❤️ KRAM ❤️

8 kommentarer:

  1. Här ser det ut som en typiskt vår- eller höstdag. Ruskigt :( -men ibland skiner solen och vi har ingen snö :). Skönt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Idag har det varit rena rama våren i Stockholm! Underbart :)

    Stalker har jag laddat ned på Storytel. Ska ta mig an den snart. Kul att du gillade den!
    Har tyckt om de andra delarna mycket men då har jag läst själv och inte lyssnat :)

    SvaraRadera
  3. Jag har inte läst Stalker än, men de andra utav Kepler är ju bra...
    Sv; till crock pot'en funkar allt långkok. Gjorde fisksoppa en gång men det var ingen vinst, tvärtom, det går ju fort att laga på vanligt sätt. Har också testat risgrynsgröt men det fastnade lite i kanterna. Så i fortsättningen håller jag mig till just långkok (annars funkar ju spis och ugn lika bra).
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Låter som en skön måndag. Stalker var riktigt bra tyckte jag och läskig. Ha en fin dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Tack för din fina kommentar hos mig:) Jag har hört om denna bok och jag vet inte om jag vågar läsa den faktiskt:) Gissar att den är riktigt bra. Ha en fin dag i vår solen! KRAM Pernilla

    SvaraRadera
  6. Visst är den boken bra?
    Ruggigt bra!
    Än har vi snö. Men vi har plusgrader så det blir mindre och mindre snö för varje dag :)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Mysigt med fiskspa :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Tack för era kommentarer sötnosar ❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne