torsdag 19 mars 2015

Trodde vi också lärt oss ngt nytt ;)

Min underbara bloggvän Camilla hade fått lära sig ett nytt sätt att skala och hon visar stolt upp i bloggen att det gick galant…
Man skulle lägga ett kokt ägg i ett glas med lite kallt vatten och skaka om så skulle skalet lossna ..
Tror det var ett skämt…måste vara… ok Camilla  jag gick på det stort haha…..
eller så äter du så hårdkokta ägg att dom skulle du kunna hamra spik med ??? hihi

För när vi skulle göra samma sak här hemma var det ÄggSluch med skal efter haha….
Mannen o sonen skrattade så dom vred sig och undrade om jag ville äta ett"skalat" ägg …

Proverna gick bra, idag ska prover tas fast lite senare… om dom får ut ngt blod den här ggr för mina vener stänger av sig som en kran nu.. så när kroppen inte vill mer är det slut spelar ingen roll hur mycket dom "gräver"…utan får alltid sticka om ett par ggr ..
Armarna helt punkterade med massa blåmärken så det är långärmat som gäller för mig ;)

Hoppas Ni får en alldeles underbar Torsdag och nu är det snart helg….som jag längtar.. 

Kram till er sötnosar som tittar förbi


3 kommentarer:

  1. Skönt med helgen som närmar sig. Kram J

    SvaraRadera
  2. Men du det där med ägget lät nästan för lätt för att vara sant.....Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Fnissar lite..vi har också provat denna...haha.
    Kram Petra

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne