söndag 15 mars 2015

Söndag

Vi har haft en mysig helg med lilleman hemma :) 
Igår var släkten här och firade sonen, mysigt med 13 personer samlade på mat och tårta :)
Efter var jag så trött att jag slocknade, såg bara delar av Melodifestivalen  ...kanske inte så stor förlust ;) 
Tycker ändå att Rätt låt vann av dom som var kvar, bra  scenshow och ok låt !!

Vad tycker ni ??
Såg massa debatter nu på FB om Måns om ngt han sagt hos Plura  .... Att folk ens orkar...

Idag åker lilleman ner till skolan igen :( aldrig kul vill som sagt helst behålla honom hemma !!
MenNu ska vi ut i solen på promenad !!
Önskar er en underbar söndag med sol, värme och massa kramar ❤️

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild :) Aldrig roligt när dom åker. Vi åker till Motala och hälsar på vår grabb nästa helg, kommer inte han hem så får vi åka till honom, haha. Måste väl se det som att han trivs super bra.
    Kollade lite till och från på Mello igår, en till som somnade. Tycker Måns var kanon bra, men jag gillade även Magnus Carlssons låt.
    Ha det fint !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. vilken häftig bild! Jag tycker absolut att Måns var värd att vinna. Han är super duktig. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Som du säkert vet tycker jag att det absolut var den rätta låten som vann. Och artisten ;)
    Förstår att du haft en underbar helg med sonen hemma...
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne