söndag 8 mars 2015

Söndag morgon

Jag och teknik går INTE ihop... Kan man lugnt säga 
Man kan ju bli galen för mindre, men blir så trött på min telefon.
Den har hållt på att " bugga" en massa
Kanske beror på att jag inte hade uppdaterat den ..... Vet.. men har inte varit tillfälle då jag kommit på det ;)

Men så igår hände ngt telefonen ville inte fungera, det brukar bara gå att stänga av och sätta igång igen men inte nu  ... Kul ..nä inte alls :( telefonen är ens liv... bara att medge ...
När den väl fungerande igen hade det försvunnit massa saker/ appar mm orkade inte ens kolla allt :( 
Bara strunta i den och lät den vara av istället 
Allt går att fixa och ligger väl i det sk. Molnet  

Men jag har varken tid eller ork för krångel och fix ...
Och egentligen inte alls lust att börja med det idag ...
Har ni haft strul med era telefoner ???
Vilken har ni ? 

Nu ska här fixas, se Vasalopps starten  
Senare blir det mysig ute dag med mannen och dottern med korvgrillning, varmchoklad och långpromenad som bestämdes igår av dottern, då hon tyckte pappa varit borta hela gårdagen :)
Det ska ju bli kanonväder idag här ute i Stockholms skärgård läste vi, men om man tittar ut nu är det rätt grått men så är det tidig än :)

Men först en stor kopp kaffe :) ALLTID

Hoppas du som tittar förbi har en bra Söndag
Stor Kram ❤️ 





2 kommentarer:

  1. jag har inte kommit mig för att sätta på kaffet än... skubbar du över hit med en mugg? ;-)
    God morgon!

    SvaraRadera
  2. Åsa det hade jag gjort direkt om du bott här i närheten :)
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne