tisdag 10 mars 2015

Snabb rapport

Det har varit en lång dag...nu är jag helt slut så här kommer dagens snabbraport 
DAGENS KLÄDSEL:   Svarta byxor, grå skjorta o boots
DAGENS TANKE:   Bara Varför ????
DAGENS KÄNSLA:   Orolig (för belastningstesten) 
DAGENS HÄNDELSE:  Köpte massa godis och åt upp innan jag kom hem ...det är ju inte lördag ..hihi ..(och ni förstår om dottern ser att jag trycker i mig godis då ;)
DAGENS LÅT: hmmmm Snoppen o snippan  från ett barnprogram , haha att just den ska fastna hmmmm kollegan har den som ringsignal på telefon och det är inte klokt bara du hör den, fastnar den fast man inte vill ....
Har du inte barn och inte haft "TUREN" att höra den så har du länken här
DAGENS VILL HA:  Mer sol o värme 
DAGENS SAKNAD:  Fortfarande mer Sol o Värme
DAGENS DUMMASTE:  När människor inte förstår när det är nog.
DAGENS DROG:  Som vanligt ....Alltid kaffe ;) 
DAGENS ROLIGASTE:  Hälsoundersökningen på jobb var bra 
DAGENS TRÅKIGASTE:   Fått datum /tid för belastningsTeśt tråkigt att det ska göras men bra att få det gjort
DAGENS FINASTE: Min underbara vän trots som du sa ( -Ung på insidan, Men russin på utsidan )
DAGENS KRAM:  Till dig H du behöver det, inte botox ....lovar ! 
DAGENS PUSS:  Till min chef, hon sa till mig att gå hem o fortsätta avstämmningar i morgon (såg att jag var helt slut .TACK )
DAGENS KÖP:  Godis en massa godis 
DAGENS GODIS:   Massa små godis ...
DAGENS HUMÖR:  Kunde varit bättre 
DAGENS AVSLUTANDE

Puss o Kram o GodNatt ❤️ på er sötisar 

1 kommentar:

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne