onsdag 18 mars 2015

Mitt i veckan ..



Godmorgon sötnosar som är vakna denna tidiga morgon ;)

Eller så är det bara evigheter sen jag gick upp i ottan ...
Idag vaknade jag av en stor kram av dottern och sen fick jag en lika stor kram av mannen som sa att jag inte behövde oroa mig, det kommer gå bra med alla tester.
Hur mysigt är inte det ❤️
Jag ska ta prover idag inför nästa veckas tester som ska göras på sjukhuset ...
Han vet att jag gått och oroat mig massor för det och igår kväll somnade jag tidigt helt utmattad tillsammans med dottern så vi hann inte ens prata igår, men den kramen gjorde verkligen att jag kände mig lugnare !! ❤️❤️❤️
Nu blir det in till sjukhus för provtagningar, sen om orken finns till jobbet.

Känner mig dock mycket piggare idag , men det vore väl själva f.... Om inte, efter ha somnat när jag kom hem och sen lagt mig redan vid åtta med dottern och sovit som en stock hela natten :)

Min mittiveckan sak blir att lägga upp 3 saker jag är glad /tacksam för 
Finns dom som gör det här varje dag men måste ju börja ngn stans där jag vet att jag kanske gör det så 1 ggr i veckan till att börja med ser jag som en bra start ;)
(för positivitet ger positivitet, har jag fått höra nu om och om igen :) 
Är du med ??? Man kan ju alltid testa 

Mina 3 saker som jag är Glad/tacksam över just nu är ...
1. Jag är glad för att jag har två fantastiska barn!
2. Jag är glad för att min man står ut med mig ❤️ ( inte alltid det lättaste ;) 
3. Jag är glad över att ha världens snällaste underbaraste mamma som alltid ställer upp !

Tre självklara saker kanske men nästa ggr får jag inte skriva samma haha...

Hoppas att du som tittar förbi får en underbar onsdag !! Och hoppas att du hittar på ngt kul !så här mitt i veckan ...

Kram ❤️ 

9 kommentarer:

  1. Verkligen lycka till med provtagningen idag!
    Idag ska jag jobba 13-21.30. Roligare än så blir det inte ;(
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Lycka till idag! Hoppas att du inte är lika trött ikväll <3
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för att det går idag och att dom hittar orsaken till din orkeslöshet....
    verkar jätte jobbigt!
    Det är ofta man undrar hur man hade klarat sig utan sina nära&kära <3

    KRAM

    sv: Det var första gången vi (vuxna) klättra, och det var KUL men upp för ett berg skulle jag nog inte våga haha

    SvaraRadera
  4. Hoppas det har gått bra med proverna som du har tagit, jag vet inte riktigt vad som har hänt dig, men jag håller alla tummar jag har.
    Visst är det självklara saker att vara tacksam över, men ibland behöver man stanna upp och fundera lite på hur bra man har det och hur lycklig man är. Det är lätt att ekorrhjulet bara snurrar på.
    Idag har jag jobbat (som vanligt alltså) nu har jag precis städat klart så dax för en dusch, sen ett glas vin i soffan. Måste även se Renees brygga, det är ju så bra.
    Ta hand om dig fina du !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Hoppas provtagningarna går superbra idag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas att provtagningen gick bra idag och din tacksamhetslista kan jag skriva under direkt på, underbara barn, en fantastisk man o en snäll mamma skulle inte klara mig utan dem. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Jag håller tummarna för att dina prover är bra!
    Jag kom precis hem från provtagning i dag, men det vara bara ett prov och en kontroll att det är fortsatt bra värde så jag är inte ett dugg orolig.
    Kram J

    SvaraRadera
  8. Tack för er omtanke har tagit prover hela veckan för testerna dom ska göras nästa vecka på sjukhuset !!
    Drt har gått bra :)
    Kramisar ❤️❤️❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne