lördag 21 mars 2015

Lördag

Imorse möttes vi av SNÖ igen, även om jag inte alls är förtjust i varken snö eller kyla måste jag erkänna att det är ändå fantastiskt vackert :)

Igår hade vi myskväll här hemma med tacos och film, men typiskt mig somnade jag mitt i filmen, och efter kändes det som att det var bäst att bara sova vidare ... Så det blev en tidig kväll för mig
Idag känns det bättre ngt utvilad i alla fall :)

Såg ni solförmörkelsen igår ?? Jodå jag såg fast det var molnigt att solen var nästan täckt, Men på kortet jag tog blev det som en rund strålande sol i grått haha 

Idag blir en lugn hemmamysfixardag.
Vad hittar Du på ? 
Har du också fått snö ?

Kram❤️ 



Imorse möttes vi av SNÖ igen, även om jag inte alls är förtjust i varken snö eller kyla måste jag erkänna att det är ändå fantastiskt vackert :)

Igår hade vi myskväll här hemma med tacos och film, men typiskt mig somnade jag mitt i filmen, och efter kändes det som att det var bäst att bara sova vidare ... Så det blev en tidig kväll för mig
Idag känns det bättre ngt utvilad i alla fall :)

Såg ni solförmörkelsen igår ?? Jodå jag såg fast det var molnigt att solen var nästan täckt, Men på kortet jag tog blev det som en rund strålande sol i grått haha 

Idag blir en lugn hemmamysfixardag.
Vad hittar Du på ? 
Har du också fått snö ?

Kram❤️ 



9 kommentarer:

  1. Såg lite grann trots mulet väder.
    Hoppas du får en fin lördag. Och tack för kommentaren, du känner mig väl känns det som. Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad att snön inte hittade till oss, men jag hoppas att det kan vara minusgrader här i morgon bitti så jag kan frosta av frysen (ställer alltid ut frysmaten när jag gör det). Har glömt det tidigare i vinter och nu är det lite akut efter att "någon" missade att stänga den ordentligt i veckan så den stod ostängd några timmar.
    Ha en skön lördagkväll Kram J

    SvaraRadera
  3. Ingen snö här, och vi har alltså inte haft ngn snö på hela vintern! :-\ och jag som gillar snö. :-) Skönt med att få sova ut ordentligt. Kramizz o ha en skön kväll/Laila

    SvaraRadera
  4. Ett kompakt molnpaket gjorde att hela dagen kändes som en lång solförmörkelse.
    Idag har jag jobbat nere i kolonin. Samlat ihop det som går att rädda undan rivning och sanering.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fint men snö vill jag inte ha. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Men nog kändes det kallt idag

    SvaraRadera
  7. Jag håller med dig, snö är vackert. Men nu vill jag ha vååååår! :) Snö får det gärna vara fram till nyår, sen har jag tröttnat på den. ;)

    SvaraRadera
  8. Här såg vi solförmörkelsen :)
    Det snöade lite på fredagsnatten. Men bara några flingor :) Inte alls så mycket som ni fick.
    I går var det en vilodag för mig...hela dagen ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Tack sötnosar att ni tog er tid att kommentera då ni ändå tittade förbi
    Love

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne