fredag 6 mars 2015

Late ...T.G.I.F


En dagens ....

DAGENS KLÄDSEL: Klänning, kofta, tights  allt från Lindex  :) halsband - Buddha en gåva hjärta från blogggala ❤️



DAGENS TANKE: Det blir bra.... ( nån ggr )

DAGENS KÄNSLA:  Huvudvärk ...hela dagen trots alvedon...
DAGENS HÄNDELSE: Maken kom hem med blommor till både mig och dotter ❤️ Love you
DAGENS LÅT: Fudges - Killing me softly
DAGENS VILL HA :  Inre lugn
DAGENS SAKNAD: Inre lugn ....... Fortfarande...
DAGENS DUMMASTE: Kaos i ens Inre oro , tankar ..stress...
DAGENS DROG: Kaffe, Alvedon och mer Kortison
DAGENS ROLIGASTE: TV 4 och Jenny som steker osthjärtan :)


DAGENS TRÅKIGASTE: Kroppen som har så ont :(

DAGENS FINASTE: Dom fina tulpanerna jag fick av min man ❤️ TACK underbara 
DAGENS KRAM: Till mina vänner 
DAGENS PUSS: Till min son som är så förbenat duktig att jag inte ens kan förklara hur stolt jag är över dig
DAGENS KÖP: Inget .... Mer än mat för helg
DAGENS GODIS : Popcorn, choklad mums
DAGENS HUMÖR: " Bara låt mig vara lite bitter ;) "
DAGENS AVSLUTANDE: 
Sååååå sant ❤️

Önskar er somtittar förbi en underbar Fredag kväll  
Kramisar ❤️ 

3 kommentarer:

  1. Å att du ska ha så ont :(
    Önskar dig en fin lördag. Kram.

    SvaraRadera
  2. Gillade oxå de brinnande osthjärtana på TV4 och har oxå huvudvärk...

    SvaraRadera
  3. Men kära du! Jag har helt missat din nya blogg & att du är sjuk!!! Mängder av varma kramar till dig 💕

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne