måndag 16 mars 2015

Ingen bra start...

Jag är ledsen att jag inte är en strålande glad o positiv blogg just nu, men Det är ingen bra dag idag heller, kroppen känns som ett vrak och jag mår skit ...
Den vill verkligen inte som jag :( den håller på att försvinna mer o mer ...
Jag är så less på det här nu ! Vill må bra och ha orken ..Bara få må bra ...

Jag pratade precis med min vännina som ville att jag skulle komma och bli lite ompysslad av henne .. 
Borde ta mig dit men idag kom jag knappt ur sängen ..som en 150 åring i kroppen ..
Känns som jag tappat all ork jag ens fått på sista tiden :(
Flåt 

Nog om mitt gnäll .. Men ibland blir det bara för mycket ...av allt 

Ta hand om er och tänk på att ( precis som jag Måste tänka på nu ;) att -
Bild googlad

❤️ KRAM ❤️

9 kommentarer:

  1. Styrkekram!!!

    Hoppas morgon dagen blir bättre... <3

    SvaraRadera
  2. Många kramar till dig!
    Tycker du ska bli ompysslad!

    SvaraRadera
  3. Men söta du... kram på dej! Hoppas du får tillbaks styrka och kraft snart!!
    KRAM!! <3

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du kan bli ompysslad en annan dag istället!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  5. Oj så trist! Här kommer en cyberkram genom rymden!!!

    SvaraRadera
  6. Ta hand om dig. Stor kram J

    SvaraRadera
  7. Sötnos! Jag hoppas verkligen att din kropp stabiliserar sig litegrann snart! Fy vad jobbigt för dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Viktigt att ta hand om sig på alla sätt. Både tankemässigt och att ge sig själ ro, tid och vad som behövs. Hoppas du snart känner dig bättre.

    SvaraRadera
  9. Tack för er omtanke ❤️
    Det är mycket bättre så jag är på väg åt rätt håll .. Men jag har bara inte tålamodet ..när det tar för lång tid !!
    Love ❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne