fredag 20 mars 2015

Idag Rockar Sockorna

#rockasockorna
Idag rockar jag självklart sockorna för att visa att jag också tycker om olikheter !!!
Vi alla är olika, och alla är lika mycket värda ❤️❤️❤️
Dottern har också visat att hon gillar olika idag :) men tog kort nu på hennes när hon kom hem :)
Så bra initiativ av den här tjejen för sin syster med Downs Syndrom ❤️ 

Önskar er en underbar fredag 
Stor Kram och kärlek till er alla olika/ Unika som tittar förbi, vi är alla lika underbart Unika det finns ingen som just DU ❤️ 

7 kommentarer:

  1. Just ja...det var idag! :)
    Tack för påminnelsen! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Här rockar också sockorna idag.......Heja oss! Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vi rockar också sockorna i dag :). Fantastiskt kul att se vilken genomslagskraft det haft. Många här på jobbet har det, barnen i skolan har det och på alla sociala media så figurerar det mycket. Kul!!

    Svar:
    Åh, så snäll du är :) tack!!
    Fast nog är vecket lite konstigt - men vad gör det :)

    Ja, jag tycker det är riktigt snyggt med vit skjorta och jeans faktiskt - det får bli lite mer av den varan.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Har sett olika strumpor överallt på nätet idag :)

    Svar: Hoppas verkligen att solen kommer och det snart :) här har vi ju inte haft nån snö att tala om, våra vintrar är regniga. Har för mig att det snöade i början på dec, that's it :) värre är det ju på östkusten...

    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  5. Tassar in och önskar dig en underbar lördag.

    SvaraRadera
  6. Tack för att du stannade till hos mig :) Här rockades det också sockar igår. Rolig grej tycker jag. Jag håller också på att läsa Stalker just nu..
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Tack sötnosar för att ni tog er tid att kommentera !!
    Stor KRAM

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne