onsdag 11 mars 2015

Idag är ingen vanlig dag ....

Idag fyller min älskade son 17 år ❤️
Vi ringde ner och sjöng för honom min sömndruckna tonåring, han längtade hem och på fredag kommer han och då blir det firande
Som vi vill ha dig hemma älskade unge ❤️
Ibland känns det som man inte hänger med, det var ju nyss han kom till oss den här lilla kilen som idag faktiskt är längre än sin mamma ;)

Tänk vad tiden går fort.
Man måste vara rädd om det man har. Livet är verkligen här och nu.

Så ta hand om er själva och era nära och kära, och framför allt ha en underbar onsdag vad du än hittar på 
Kram ❤️

5 kommentarer:

  1. GRATTIS till 17-åringen!
    Förstår att ni vill ha honom hemma...<3

    Nej jag lånar gärna men vi är också klara på den fronten ;)

    Kram

    Ps. Den kanske syns nästa gång jag fastnar på bild, men håller mig helst bakom kameran ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis till sonen. Tiden går alldeles för fort. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till sonen :)
    Ja fy vad tiden går fort, vår grabb blir 18 till sommaren och pluggar i Motala.
    Han kommer inte hem alls ofta, det blir vi som får hälsa på honom. Det är "någon" som
    är intressantare än mamma och pappa. Men det är ju förstås bra när vi kommer och fyller upp frysen, haha.
    Fin kväll till dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Grattis till sonen!! Ja, man får ta vara på dagarna...
    kram på dej!

    SvaraRadera
  5. Ett STOORT grattis till sonen!
    Nä, man fattar inte att ungarna har blivit så stora...
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne