måndag 9 mars 2015

Härliga Måndag

Måste rekommendera ett väldigt gott vin vi drack i helgen, om du som jag gillar smakrika röda viner är det här ngt för dig.
Ett Italienskt vin som säljs på 1,5 l  hittar du via länk 
http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=2817

Idag är det arbete, läkarbesök och träffa en kompis jag pratade med i fredags, vi har verkligen inte hittat tiden att träffas senaste tiden, men nu har hon läst klart till undersköterska, så himla duktig ❤️stolt över dig!
Som hon kämpat är ensamstående mamma som jobbat heltid och pluggat för att hon behövde den utbildningen för att kunna bli erbjuden fast tjänst där hon är, hon är en fantastisk kvinna / vännina som jag verkligen ser upp till !

Dagen ser ut att bli lika fin som i går här i Stockholm :) 
Hur ser det ut hos dig ?

Hoppas du får en underbar start på veckan 
❤️ KRAM


6 kommentarer:

  1. Tack för vintipset!
    Här är också soligt o fint i dag, och gårdagens blåst har lugnat sig... och jag är leeeedig i dag igen!!

    SvaraRadera
  2. Vintips är alltid trevligt! tack så mycket!
    Har jobbat hela helgen och nästan missat att våren är på väg?!

    SvaraRadera
  3. Tack för vintipset, det ska jag verligen prova. Perfekt lagom storlek på "dunken", kan tycka att 3 liter är lite väl stort ibland.
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Tack för vintipset!
    Det måste jag testa :)

    SvaraRadera
  5. Härligt med lite egentid med en god vän. Kram.

    SvaraRadera
  6. Tack för vintipset.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne