söndag 29 mars 2015

Godmorgon Sommartid...

Oj vilken sovmorgon det blev här ;)
Vi struntade i att ställa ngn klocka..det är ju söndag ..och då ska man ju vila ;)
Men att vakna kl 11.00 ( istället för 10.00 ) är sent ..ojoj ;) 

Igår hade mannen köpt enorma rosor och bubbel till mig  ❤️ 
Han tyckte att vi skulle fira att det äntligen var på väg åt rätt håll med värden och tester :) 
Tack finaste, blev så glad 
Så med tända ljus och varmt bad och bubbel hade vi en mysig start på kvällen
Lillskruttan vägrade bada med oss ... utan satt nöjd med ostbågar och eget läskbubbel och film ;)

Vad hittar Du på idag ?
Hit kommer det killar som ska kolla på ett markjobb vi ska göra stensättning utanför huset.. 
Det kommer bli riktigt snyggt, hoppas jag ;)
Önskar er en mysig söndag från ett regnigt ruskigt Stockholm 

Kram & Puss ❤️


13 kommentarer:

  1. Vilken härlig kväll!
    Grattis till bättre värden och att du är på rätt väg <3

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det börjar vända äntligen!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Helt klart ni ska fira. Trevlig bubbel också :)

    Idag blir det en lugn dag. Har hunnit prata lite med en kompis, sålt saker på tradera och lagt ut nya försäljningar, påbörjat ombäddning, påbörjat tvättning, sett lite på netflix etc. När tvätt är klar tänkte jag mig lite träning och sen lite jobb.

    SvaraRadera
  4. Det gör ni helt rätt i att fira. Det om nåt är värt att fira.
    Önskar dig också en mysig söndag (trots sämre väder)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Härligt med sovmorgon. Jag vet inte vad det är med mig, jag är uppe tidigt och brukar vara en riktig sömntuta. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Klart ni ska fira detta. Det där med sommartid fattar jag fortfarande inte vad det ska vara bra för...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Underbart att läsa att dina värden är bättre, såklart att det ska firas. Ha en mysig kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Det var ingen dålig sovmorgon! Här är vi uppe före tuppen varje dag! Snark!
    Alla framsteg är värda att fira..

    Kram och kul att du kikade in hos mig
    Sandra

    SvaraRadera
  9. Jag vaknade 8 som blev 9 och låg kvar en stund och hörde hur regnet smattrade på fönstret. Tänkte då mina vänner som skulle vara på fotbollscup exakt då - och blev då extra nöjd över att ligga kvar i sängen och snusa ;).

    Jag är också lite impad över mig själv och träningen - om man nu får lov att vara det. Jag har tränat mycket dom senaste åren, men nu har jag tagit det upp en nivå och det är skitskoj! Hoppas du snart får kommma in i träningen.

    Så skönt det låter med bubbel i badkaret :), vi har inget badkar..
    Det är du värd!


    Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Grattis till bättre värden! Önskar att man kunde sova längre, men jag är född morgonpigg. Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken trevlig "det-går-åt-rätt-håll"-present! :-)

    Här har jag bara ställt om klockan i bloggen. Dom där hemma väntar på sin tur... :-)

    SvaraRadera
  12. Ååå så rart av din man. Men han är väl också överlycklig att du blir bättre och bättre.
    Kram!

    SvaraRadera
  13. puss och kram och Tack för era kommentarer

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne