tisdag 31 mars 2015

Enchanted


Godmorgon 
Idag är verkligen en sån där trött dag… är det nu det kommer.. sommartids omställningen ..eller är det bara jag ;)

Igår hade jag och lillskruttan filmkväll då vi var själva, Vi såg den gamla men ubersöta Enchanted eller Förtrollad som den heter på svenska, med Amy Adams, Patrick Dempsey, Susan Sarandon mfl

En härlig supersöt familjefilm, Om Sagoprinsessor, prinsar och häxor som kommer in i vår värld och NYC…lite söt och bara good feeling saga, så där lite för mycket av allt som det ska vara i WaltDisney ;) och tycker du om Walt Disney filmer som jag och mina barn kommer du älska den här :)

HÄR kan du se trailern om du inte sett den :)

Önskar er en mysig Tisdag
KRAM 

6 kommentarer:

  1. Jag tycker verkligen att det är onödigt att dom ska tramsa med tiden på det där viset... Fast snart, mycket snart, får vi större tidsomställningar att anpassa oss till. Men det var det värt!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Ja åh, älskar den filmen. Den är så mysig & verkligen en må-bra-film!
    Svar: Åh tusen tack fina du! Ja, verkligen något att ta vara på. Är jag inte hemma nån kväll, t ex sover borta, känns det nästan konstigt, saknar den lilla stunden för mig själv framför bloggen på kvällen, hihi.

    SvaraRadera
  3. Klockomställning, vårtrötthet, sömnbrist (inte troligt)... jag är också trött.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag är också lite småseg...
    Mysigt med filmkväll, när mannen jobbar kväll/natt så kan
    Sonen och jag mysa med film

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Jag har varit seg i 3 veckor så du är inte ensam :)

    Sv:Ja Sydafrika är otroligt jag saknar det enormt, vädret och vännerna :), jodå sonen och sambo är lediga i påsk. Jag är ingen räk människa så Ikeas (svenska) funkar bäst för mig, men för dem som tycker om seafood så finns det ett stort utbud av det här.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Puss till er sötnosar som tog er tiden att kommentera det gör så mycket
    KRAM

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne