tisdag 24 mars 2015

Dagens Snabbis

Dagens lista hittade och lånade jag av söta PIA,
la till en extra som jag bara var tvungen att bara säga idag ….

Klockan : 17.30

Nu : Ligger och vilar, läser lite och somnar om vartannat 

Tidigare : Spenderat dagen på sjukhuset, med massa tester och prover…gick bra mådde mycket bättre den här ggr vid belastningsprovet :)

Kläder : Svarta byxor , tofflor,vit ticha och en stor varm kofta och en yllepläd över mig

Borde : Det är så mycket jag borde ha gjort och fixat att jag redan glömt allt :/

Längtar till : Helgen … 

Undrar : När mannen och dottern kommer, behöver dom här nu ….ensamt

Känner mig : Otroligt trött.. men inte så konstigt efter att tagit rör efter rör med blod… för att sedan fylla på med ngt som gör att binjurar ska producera fram det hormon dom vill. för att sedan ta nya rör med blod…

Tycker att : Vad härligt med sol ute… och JA man blir glad av att se den från sängen också ;)

Gillar : Att det gick så bra, nu hoppas jag bara läkaren kommer med bra besked i morgon… Vill så gärna trappa ner på mediciner nu.. och kortisonet

Gillar inte : Att ta prover…Har inget att sticka i längre :( Tog dom ca 45 min att få in en nål som skulle funka att ta från och även kunna spruta in belastningsmedlet.. ser ut som ett stort plåster nu efter alla stället dom prövade på ;)
Tur att man inte är sprut rädd…..

Måste bara säga att : Jag har världens bästa Mamma Tack för att du alltid ställer upp och hjälper oss med allt, kan egentligen aldrig Tacka dig nog för allt du gör för oss!  Love You

Citat : 


Puss och Kram  till er sötnosar som tittar förbi och tar er tiden att kommentera

11 kommentarer:

  1. Vad skönt att det gick bra idag, även om det var jobbigt! Jag håller tummarna för bra resultat!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. får snart reda på det :) men det känns bra :)
      Puss

      Radera
  2. Mamma är bäst!! Håller tummarna för bra provsvar!
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Hoppas du snart mår bättre. Vad är det för grundsjukdom du har?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fått en hormonbrist i kroppen :( ett hormon man behöver för att kroppen ska fungera..
      Förhoppningsvis kan jag trappa ner på hormonet och kroppen börjar producera mer själv.. det är det jag får reda på idag
      KRAM

      Radera
    2. Det är jobbigt då man är sjuk. Hoppas det löser sig på ett bra sätt. Såg att du fått positiva besked. Kram

      Radera
  4. Håller också tummarna!!! krya på dig :-)

    SvaraRadera
  5. Å så bra att det gick bra. Håller tummarna att läkaren kommer med bra besked idag.
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne