tisdag 17 mars 2015

Dagen i listform

DAGENS KLÄDSEL: Tischa - Costummade, Sjal - Beck Söndergaard, Tights m skinn imitation - H&M


DAGENS TANKE: Tänk positivt 
DAGENS KÄNSLA: Oro fortfarande
DAGENS HÄNDELSE: Tog bort födelsemärken .. För analys...
DAGENS LÅT: Celine Dion - Ave Maria ... Bara får en att gråta ut
DAGENS VILL HA: Godis
DAGENS SAKNAD: Fortfarande värmen...
DAGENS DUMMASTE: Min trötthet som slår ut all ork
DAGENS DROG: Kaffe & alvedon och kortison
DAGENS ROLIGASTE: Kompisar som får en att skratta trots att man mår som man gör 
DAGENS TRÅKIGASTE: Orkeslös 
DAGENS FINASTE: Min lillskrutta som alltid ger en massa kramar
DAGENS KRAM: Till alla som tittar förbi, kram
DAGENS PUSS: Till min man som verkligen försöker, du är underbar.
DAGENS KÖP: Mer mediciner
DAGENS GODIS: Rosé Candies... Smakar verkligen som rosor luktar 
DAGENS HUMÖR: Utåt - glad , inuti - ledsen o trött på min kropp
DAGENS AVSLUTANDE:
 
Så sant.....
KRAMISAR ❤️


6 kommentarer:

  1. Hej!
    Hur mår du...? Vad händer..? Varför..?
    Tycker om din lista <3!

    Sanna, lovar att om du kommer till Staffanstorp så är du sååå välkommen hem till mig. Lovar att bjuda på middag med vin och duka med mina fina tallrikar :)!

    Tallrikarna som jag förövrigt har köpt på "Kids and Friends". Märket på tallrikarna är "Mateus", så det finns säkert en återförsäljare nära dig :). Jag älskar mina tallrikar!

    När kommer du?

    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej finaste
      Min kropp har slutat producera tillräckligt med ett livsuppehållande hormon .. Men det kan komma tillbaka ..så jag håller tummar och hår för att slippa alla mediciner :)
      Måste titta extra på tallrikarna dom var verkligen fina
      Kram

      Radera
  2. Usch vad tråkigt och jobbigt att du inte mår bra.
    Klart att du får sno min lista, bara roligt :)
    Ta hand om dig !
    Skickar massor kramar till dig !
    Pia

    SvaraRadera
  3. Snygga du! Gillar din dagens. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Skickar kramar till dej och hoppas du snart mår bättre!!

    SvaraRadera
  5. Stor TACK OCH KRAM till er som tar er tid att skriva en kommentar ❤️❤️❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne