söndag 1 mars 2015

Borta bra, men hemma bäst ...

Solnedgången sista kvällen på Gran Canaria, vi har haft en underbar vecka, med värme sol och massa glass :) ok lite bad har till och med jag unnat mig ... I varma poolen 
Vi var i Taurito på södra Gran Canaria, egentligen bestod det bara av hotell och waterland, men absolut bra för barnen.
Lillskruttan åkte en dag i vattenrutschkanorna, men tyckte till och med hon att vattnet var alldeles för kallt. Så resten av baden spenderades i varma poolen eller vid stranden :)
Nu ska vi tvätta.. Ut på promenad ..i solen och hur härligt är det inte med första dagen på första vårmånaden ... Nu är det bara Värmen vi behöver hit också ;)

Det har varit helt underbart att få samla in massa D-vitamin och njutit av sol och värme... Men vad skönt det är att komma hem ändå ;) dock inte saknat kylan alls ..
erkänner ...just nu jag saknar värmen och att slippa ta på sig massa kläder ändå ;) skulle gärna bo i varmare land.

Mer bilder kommer snart, hunnit med fiskspa och marknad 

Hoppas ni haft en bra vecka här hemma också
Stor Kram ❤️




5 kommentarer:

  1. Saknar värmen intensivt, men snart ska vi väl få lite värme även hemma.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt ni verkar ha haft det!

    SvaraRadera
  3. Låter härligt. NU när du kommer hem så åker jag snart, hoppas på sol och värme jag med

    SvaraRadera
  4. Åh, vad härligt, längtar också efter värme som en tok :) var på Teneriffa i dec så mysigt kram Diana

    SvaraRadera
  5. tack sötnosar för att ni tog er tid att kommentera

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne