torsdag 26 mars 2015

Äntligen...

Jag är så lycklig :) 
När jag träffa läkaren igår fick jag bra svar .. Svar jag såå önskat mig :)

Det var på väg mot rätt håll JIPPI .. Kunde inte låta bli att krama om läkaren ja hon blev nog lite chokad haha men började skratta .. När hon såg hur glad jag blev ..

Vi ska börja minska mediciner ..lite i taget ... Så idag så ska jag bara ta en halv sista tablett :) och så ska det vara nu i en vecka ..sen nya prover. 
Sen kan nästa halva tablett tas bort ..
Kan man bli lyckligare ... Kroppen har börjat fixa att producera hormonet själv igen... Lite men det funkar ....

Igår kändes det som luften gick ur mig , som om allt hann ifatt .. 
Somnade efter en spännande middag .. (Haha berättat sen men min man har en förmåga att alltid få saker stt hända när han är i köket ;) 
Sov Som en stock och har nu sovit nästan 12 timmar i sträck  och vaknar  pigg och med en känsla av lättnad ..

Äntligen ...❤️

Stor Puss o Kram ❤️till er sötnosar som tittar förbi 

Var rädda om er 
Livet kan ibland bli kortare än vad man trodde, så var rädd om dig själv och det du har ❤️ 

Bild googlad och lånad 


14 kommentarer:

  1. Du är ju hur söt som helst. Tack för titten och kramen. Kramen kommer i snabb retur och jag håller tummar att allt går bra och att det fortsätter gå åt rätt håll.
    Kram och puss
    Petra

    SvaraRadera
  2. Skönt att det går åt rätt håll fina du :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Gud vad skönt att höra! Vad glad jag blir! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Härligt med positiva besked när man haft det jobbigt.
    Krya på dig.

    Hoppas du får en fin dag.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  5. Har inte hängt med på vad du lider av, men likväl glad över att det håller på att vända :-) Kram

    SvaraRadera
  6. Men gudars så skönt!!
    Sv: Tack tack men nej det behövs inte :D

    Kram

    SvaraRadera
  7. Så gott att höra. Stora kramen // anette

    SvaraRadera
  8. Men åh så skönt att höra att det går åt rätt håll.
    Varm kram
    Pia

    SvaraRadera
  9. Grattis, vad skönt att det går på rätt håll. Puss o kram till dig med sötis

    SvaraRadera
  10. Låter ju toppen! Så skönt för dig!
    Varma krya på dig Kramar kommer här också!!!

    SvaraRadera
  11. Åååå så underbart att höra!
    Jag är sååå glad. Säkert lika glad som du är :)
    Ser framemot att få höra om din spännande middag :)
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Skönt med något positivt, men jag vet inte heller riktigt varför du mår/mådde dåligt?!
    Lev här och nu! Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Tack finaste För alla era omtankar och att ni tar er tid att kommentera
    Ni är underbara !!
    Stor VARM KRAM och PUSS till er

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne