onsdag 4 februari 2015

Vilket väder...

...Den här morgonen erbjöd.... Så otroligt vackert ute... Trots kyla...
Jag längtar fortfarande till sommar och sol men sånna här dagar är fantastiska, och gör mig glad.

Pratade med min underbara vän som just nu startat med strålning, hon har varit med om mycket, men är inte bitter på ngt utan ser på allt positivt ❤️ önskar att jag hade hennes fantastiska inställning till människor och även det som händer en själv. Kram till dig sötaste ❤️ Du är nog en av dom starkaste personer jag känner !

Dagen har flutit på tröttare än någonsin, var nere och pratade med kompisar i produktion idag,och skulle hjälpa att lyfta bort en låda ( som jag lätt kunde lyfta tidigare) gick inte .. Förstår du kunde inte ens lyfta en låda på 4 kg ...inte en muskel kvar...blir så trött på denna kropp som inte kan bara fungera...

Hoppas din dag varit bäst och att du haft lika fint väder som här !
Stor varm kram ❤️ till dig 


2 kommentarer:

  1. Massor med varma kramar till dig. <3

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig vännen.
    En sån fin vinterbild. Visst längtar man efter sol och värme nu, men samtidigt är det fint med all snö som ljusar upp. Kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne