söndag 15 februari 2015

Söndag morgon

Idag känner jag mig som ett stort Gelé hjärta ...haha 
Åt så många igår att hälften vore nog ...
Är det så himla gott egentligen Nää , Men när man väl börjar ....;)

Hoppas ni hade en mysig dag igår med massa kärlek o omtanke ❤️
Barnen och jag hade köpt blommor o gelé hjärtan och biobiljetter till mannen, som han fick på morgonen till en mysig lördagsfrukost.

Idag ska vi till farmor och äta söndagsmiddag innan Lilleman åker ner till Göteborg igen, gör fortfarande lika ont....Vill verkligen ha honom hemma ...
Mer jobbigt för mig än honom ;) han längtar "hem " till sitt , trots att han tycker det är mysigt att vara hemma hos oss. Min lilla kille har blivit så stor på så kort tid !
Usch vad fort det går ... 

Dagens citat
❤️ "Kärlek är det enda som blir större ju mer man slösar med den" ❤️

Stor Kram till dig som tittar förbi 

8 kommentarer:

  1. Ja, godis är dumt att börja äta... men svårt att låta bli!
    jobbigt när barnen blir stora...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Gele´hjärtan blev min frukost! Och jaaa, de är så himla goda! När de är färska ;-)

    SvaraRadera
  3. Nää, geléhjärtan brukar jag tänka och brukar inte köpa men skulle jag bli bjuden så skulle det nog slinka ner några stycken! Ha en fortsatt trevlig söndag!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag med massa gemenskap ni verkar ha :)
    Hoppas du också blev lite uppskattad på alla hjärtans dag.

    SvaraRadera
  5. Älskar verkligen godis och skulle kunna äta det 24/7, men det går ju så klart inte ;) ;)
    Usch ja tiden går på tok för fort, vår grabb bor 20 mil från oss och går på ett triathlongymnasium.
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Hade en lugn och mysig dag. Ni också förstår jag. Så gott med de där hjärtanen, jag sitter här och är jättesöt sugen ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Stor tack att ni tar er tid att kommentera ❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne