torsdag 12 februari 2015

Snart bär det av...

Till varmare breddgrader och Till förhoppninggsvis en massa sol, bad o värme
Om lite mer än en vecka bär det av till Kanarieöarna och  PlayaTaurito
 ska bli så Skönt att komma ifrån  ett tag och få en massa energi och värme . Kommer bli underbart
Nu längtar vi här hemma och räknar dagar :) 

Vanlig torsdag och ny arbetsdag, jag är fortfarande helt slut trots att jag bara jobbar halvdagar, min kropp och jag är inte kompisar just nu ..
Träning är ju uteslutet då kroppen inte orkar, så inte ens den energin får man ...
Imorgon blir det läkarbesök och mer prover ..dom labbar med medicinerna ..och ser hur kroppen reagerar absolut bra ..men det känns som sagt att man trycker i sig mer o mer mediciner aldrig bra ..
Nog om mitt gnäll ...

Hoppas du mår bäst och att Du som tittar förbi får en underbar torsdag

❤️ Kramisar

Bilder lånade av resebyrån 

15 kommentarer:

  1. Härligt!'
    Vart och när är det du åker?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åker på lördag :) till Gran Kanaria:)

      Radera
  2. Är du sjuk på något vis? Jag har nog missat det om du skrivit om det tidigare... Hoppas ni får en underbar resa, förstår att ni längtar :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kroppen slutade producera ett hormon :/ som man behöver för att leva ..men med mediciner går allt bra :)
      Kram

      Radera
  3. Å vad jobbigt att kroppen fortfarande inte är med dig.
    Men så skönt med en resa att se fram emot. Kram.

    SvaraRadera
  4. Så underbart med en resa till värmen inplanerad, låter underbart!

    SvaraRadera
  5. Underbart med sol å värme.

    SvaraRadera
  6. Förstår hur du känner, är själv inne i en likadan period, med provtagningar, mediciner som sätts in o fasas ut, inte kul alls. Härligt att du har en resa ett se fram emot, få vila o njuta av livets goda. Ta hand om dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Jag älskar kanarieöarna.... där kan jag verkligen relaxa. Vart där bär det av?

    Trist det där med mediciner och elände. Vad är det som står på?
    Jag själv har ett skov i min sjukdom - astma - som gjorde att vid senaste undersökningen så blev det både dubbel dos och dubbel mängd. Försöker undvika att fokusera på värdena... så dåliga som de var är jag inte. så det så! Har bestämt mig för att gå på känsla istället för fakta då känslan vinner med hästlängder.

    SvaraRadera
  8. Ååååå så underbart att få dra iväg till värmen.
    Men du...visst ryms jag i en av dina resväskor? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Camilla du ryms absolut i väskan så liten som du är
      Kraaaaam

      Radera
  9. Men så skönt att ha en resa nu inom kort. Hoppas värme och vila och kärlek gör underverk <3

    Ha en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Härliga Gran Canaria!!! kom ju hem därifrån nyss ...eller ja, veckorna går fort, den 26/1 kom vi hem. Vart åker ni?
    ..och krya på dig!!!

    SvaraRadera
  11. Tack för era kommentarer
    Berättar snart vart vi ska sötisar

    SvaraRadera
  12. Vad skönt, det kanske är just det du behöver nu <3

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne