måndag 2 februari 2015

Rivstart..


Blev det den här måndagen ..
Började morgonen på sjukhuset, tester prat mm mm det tog mig en timme längre att åka dit idag, sån kaos var det i Stockholmstrafiken :( inte kul ...
Sen bar det av mot jobbet där jag kom tillbaka idag efter lång sjukskrivning... 
Massa att ta in .... nya saker eller mer nya system... Har ju jobbat med ekonomi tidigare... 
Ska bli kul att jobba på kontoret, fast det är helt andra tider...men efter mina timmar var jag helt slut :( 
Satt i bilen efter att ha slutat 16.30  och skulle försöka köra hem ..det gick extremt sakta ... ( var en sån där som jag själv stör mig på att dom KÖR alldeles för sakta och att det faktiskt borde vara böter på att köra för sakta också haha)

Men Vi ska se den här veckan hur det funkar.... Det är ju inte " jag "utan denna förbannade kropp som inte orkar som jag vill :(
Nu blir det middag och sen tidigt i säng ....så Godnatt på er sötnosar som tittar förbi  ❤️

Hoppas att du som tittar förbi haft en mysig start på veckan, och ny vecka ger nya möjligheter :) om du ska se positivt. Var rädd om dig ute i snöovädret !
Stor varm kram ❤️

Bild googlad

4 kommentarer:

  1. Kram på dej och hoppas det funkar fint, även i framtiden.
    För även om det är jobbigt, så är det väl ändå skönt att jobba igen? Så känner jag iaf...
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skönt för huvudet att börja jobba igen ..att få träffa folk :)
      Kram

      Radera
  2. Hoppas du får en bra vecka.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne