söndag 8 februari 2015

Inte ett rätt ....


Hittade väl ingen favorit men Den enda låten jag ansåg vara värd att gå vidare åkte ut direkt......
Här hade min Smak verkligen ha delat sig med resten av Sverige ;) haha  för jag tyckte varken Topptippade Erik Saade eller Jessicas låt var bra ...

Får lyssna på Mollys låt här istället MOLLY-ILBEFINE för i final .

Lillskruttan tyckte DollyStyle var bäst :)
Killarna tyckte inget var bra.. dom lyssna ju inte ens ;)

Så vad tyckte Du, var det några bra låtar ..sångare ...??
Tittade du ??

Bild lånad från SVT 

11 kommentarer:

  1. Jag tittade men... nja. Jag fick ingen direkt favorit. Tyckte bäst om pausunderhållningen ;) Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha måste nog hålla med dig söt.. Pausenunderhållningen var bäst ;)
      Kram ❤️

      Radera
  2. Jag tittade inte, brukar bara iof titta finalen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du var ju på konsert och vem skulle inte välja det framför TVmello
      KRAMISAR

      Radera
  3. Nope, jag tittade inte. Schlager är liksom inte riktigt min grej. Men jag läste om app skandalen i samband med Mollys låt, som fler än du ville se gå vidare.

    Stort tack för titt-in hos mig:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort Tack för att Du tittade in och lämnade en kommentar
      KRAM

      Radera
  4. Nej, jag tittade inte, somnade och sov mig igenom HELA mello, typiskt mig, haha.
    Hoppas lilltjejen mår bättre idag.
    Ha det fint.
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du det gjorde inget det var inte så bra ändå hihi…
      Lite bättre idag men fortsatt hemma mys för att bli helt ok till skoldag i morgon
      KRAM

      Radera
  5. Hej där! Å tack för titten inne hos mej! Jag älskar melodifestivalen, så såklart tittade jag (våra vänner som var hos på middag vet ju att jag är tokig i schlagern!) Molly var favoriten men den ny appen som jag redan hade laddat ner funkade inte under Mollys bidrag!!! Galet!!! Blev glad att Jessica tog sig vidare, men hon vinner inte i finalen. Saades låt var pigg och glad, men ingen vinnare i mina öron. Den 21 februari ska jag och kompisen se allt live uppe i Östersund!!! Ska bli så kul!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken koll du har !!!!
      Det är hos dig jag får hålla mig uppdaterad
      KRAM

      Radera
  6. Hej!
    Jag gillade oxå mollys låt o trodde hon skulle gå vidare...
    Det har ju varit massa prat om röstningsappen att det var den som fällde henne o ja det tror även jag då det tog mig till 3.e låten innan jag hade hämtat o kunnat logga in och rösta...
    Kan tänka mig att Dolly style gillas av yngre tjejer så även mitt nioåriga kusinbarn :-(

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne