onsdag 11 februari 2015

Godmorgon

Att få blommor gör så mycket :)
Det värmer en inifrån 
Min bästaste man har ändrat sig rejält på den fronten och kommer hem med blommor ofta nu ❤️ minst en ggr i veckan får jag en bukett blommor :)
Blir lika barnsligt glad varje gång 

Har jag äntligen tjatat tillräckligt ;) hihi 


Önskar er en underbar mitt i veckan !

Och var rädda om varandra, och dig själv, livet är ibland kortare än vad man tror ! 
Så tänk efter vad som är viktigt och ta vara på det som får er att må bra ❤️ 

Love to you ❤️ Kramisar 





3 kommentarer:

  1. Vad härligt med blommor!
    Jag har lite tjat kvar att tjata där tror jag ;-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att få blommor.
    Jag har nog inte tjatat tillräckligt haha.
    Men han har bokat hotell i Göteborg i helgen så han är förlåten ;) ;)
    Fin kväll till dig
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. ❤️ Tack för att. Ni tog er tid att skriva

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne