fredag 13 februari 2015

Fredagen den 13:e

Hoppas din dag varit bra trots datumet .. Sett flera som anser att det är en tur dag :) vad tycker Du ?

En snabb sammanfattning av dagen 
DAGENS KLÄDSEL:   Svarta byxor, beige skjorta och myskofta
DAGENS TANKE:   Var Ödmjuk mot livet 
DAGENS KÄNSLA:   Trött o arg (ok det var två men så är det ...)
DAGENS HÄNDELSE:  Barnen och jag planerar överraskning för mannen :) 
DAGENS LÅT: M
ed favvo artist Alicia Keys lyssna/se  HÄR ( lovar att både video och låt ger tankeställare )
DAGENS VILL HA:  Mer Godis ...behovet är enormt just nu ....hmmm
DAGENS SAKNAD:  Värme
DAGENS DUMMASTE:  Att jag ens låter mig bli arg på idiotiska saker som inte ens är värt att lägga den energin på 
DAGENS DROG:  Alltid kaffe ;) 
DAGENS ROLIGASTE:  Värdena var bättre idag på kontrollen ...så glad  
DAGENS TRÅKIGASTE:  Trots bra besked är det verkligen såååå tråkigt att spendera tid på sjukhus ..blää
DAGENS FINASTE: Lillemans tavla han tecknade igår ❤️
DAGENS KRAM:  Till tjejerna på jobbet som bokat in oss på middag o bio nästa vecka .
DAGENS PUSS:  Till min Gubbe, som hade härliga kommentarer på filmen som vi skulle på haha  
DAGENS KÖP:  Kan inte säga ingår i överraskningen till mannen :)
DAGENS GODIS:   Massa små
 godis ... Gott :)
DAGENS HUMÖR:  Blir bättre o bättre ;)
DAGENS AVSLUTANDE
Bild lånad av ordspråk& citat på FB

Hoppas Du haft en underbar Fredag och en stor varm KRAM från mig till dig ❤️

2 kommentarer:

  1. Hoppas humöret är på topp nu på kvällen! Jag har haft en lat dag, fast en långpromenad ingick-skönt! Liite jobbigt är att nu måste jag åka och jobba inatt, alltid lite tungt att åka iväg på en fredagkväll, men det brukar släppa när man väl är på plats!
    HA en skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jobbhelgen gick bra finaste

      Radera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne