torsdag 19 februari 2015

Fifty shades....


Igår kväll var jag och tittade på filmen, som dom lyckats riktigt bra med...
Men jag tror du får ut mer av filmen om du läser böckerna ... Som alltid ..
Jag tycker Böckerna är absolut mycket bättre på engelska än svenska, började med den första på svenska, men bytte ganska fort till den engelska istället Då jag hört att det var flera som läst den sa att det var bättre att läsa den engelska, men det är väl smaksak :)

Det är massa känslor / leenden / skratt / sorg / självklart sex  
Jag tycker skådisarna är bra och passar absolut till rollerna och gjorde dom riktigt bra (trots att jag själv innan tyckte att det skulle vara helt andra i rollerna när vi pratade om böckerna ;)
Jag tyckte Matt Bomer skulle vara mr Grey, han har dom där intensiva ögonen det skrivs om :) 
Vem hade du föreställt dig som mr Grey ??  

Den är absolut värd att se och jag längtar tills nästa film kommer ( om ett år ...suck ...)

Jag hoppas Du får en bra torsdag 
Kramisar ❤️

7 kommentarer:

  1. Fick boken i julklapp för (hur länge sen då?) och har inte läst ut den! Har inte dömt ut den men alla dessa: ååh, den är så hiimla bra...har fått mig att backa och slå bakut! Jag SKA läsa boken och se filmen men det blir nog på dvd hemma i soffan! Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill också se filmen, måste bara hitta en lucka och barnvakt ;)
    Har hört både bra och dåligt om filmen så ska bli kul att se vad jag tycker som har läst böckerna och Herr make som inte har läst böckerna!

    SvaraRadera
  3. Jepp, jag håller med..Matt Bomer! Men det fungerade ändå ;)
    Det blir till att kolla in filmer fler gånger.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag gillade också filmen, älskar spelet mellan de båda... Men Jamie Dornan drog ner betyget mycket tyckte jag, han spelade bra men han ser inget vidare ut (inte alls snygg, sexig, farlig...). Var ju tvungen att googla ditt förslag, Matt Bomer, och honom hade jag mycket hellre sett i rollen :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så intensiv blick eller hur skulle passa perfekt för den här rollen :)
      Kram

      Radera
  5. Tack för era kommentarer sötnosar ❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne