måndag 9 februari 2015

En välbehövlig Present ❤️

Idag fick jag min julklapp i efterskott från jobbet :) 
Tänk att man kan bli så glad för en present och det trots att man vet vad det är ;)
På vårt arbete får vi välja en present av det dom bestämt, och den här ggr valde jag ngt för mig själv :) ett presentkort på en behandling hos UNNI i sickla.

Trots att Jag också arbetar som egen företagare inom hudvårdsbranchen, så är det så kul att gå hos andra och bli ompysslad... 
Alla gör vi olika ... Och att få inspiration när det är ngt man tycker om terapeuten gör, tar man med sig det i sin egen behandling :) för andra.

Ett tips - Ett mysig spa att åka på weekend tripp är Trosa stadshotell & Spa med mysiga rum, mysig miljö och verkligen romantiskt eller varför inte med tjejgänget 
Här hittar du länken dit - http://www.trosastadshotell.se

Önskar Dig en underbar måndagkväll ❤️


8 kommentarer:

  1. Härligt med spa och bli ompysslad ibland. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ja, en SPA-helg är toppen!
    Mitt tips får bli VANN i Lysekil, eller Quality SPA i Strömstad

    SvaraRadera
  3. Perfekt present!
    Älskar att skämma bort mig med behandlingar och spa mm

    SvaraRadera
  4. Hej och tack för ditt besök hos mig!:)
    Nu sitter jag med mobilen...lite värdelös när man vill läsa lite mer i din blogg men återkommer igen och gör en djupdykning! Spa är härligt och för tredje året i rad åker jag och några till Sätra brunn (om 3 veckor)! Det börjar bli tradition!

    SvaraRadera
  5. Mmmm hade varit helt helt underbart med en spa helg, jag och dottern har talat om detta sen i somras men ännu inte kommit iväg. :-) Får väl ta mig i kragen och boka in ngt. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  6. Synd Trosa ligger så pass långt borta från mig. Men vi har många fina spa i Skåne och en gång om året brukar jag, Staffan och några vänner åka iväg.
    Lyx och härligt!

    Kram

    SvaraRadera
  7. En spahelg...det vore nåt det!
    Det är ju inte allt för ofta man unnar sånt till sig själv.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Tack för era kommentarer sötnosar ❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne