söndag 1 februari 2015

En mysig kväll i stan ❤️

    
Igår var vi på bio och såg Birdman, vet inte vad jag tycker om den riktigt ... Så bra skådisar och bra skådespel ... Men verkligen flippad , jag gillar den absolut men den var annorlunda ;)
Mer en film att se hemma än på bio tror jag dock .

Efter var på på Kung Carls bakficka, åt riktigt god mat med gott vin och pratade !!!
Som vi pratade :) om allt verkligen allt !!! Så där som man aldrig har tid annars.
En urmysig kväll vi hoppas vi snart kan göra om .

Idag hämtade vi dottern hos mormor, sen vidare till lillebror för att låna pjäxor och lämna kusinerna :)
Och fick en mysig fika och pratstund :)
Nu är vi helt slut och kryper i sängs tidigt 
Stor varm kram till er ❤️

1 kommentar:

  1. Kul att du "kikade in hos mig" - har nu äntligen återgäldat besöket - tusen tack för tipset om Maroon 5 videon - blev verkligen glad i hela mig! Bio och middag - har nog aldrig hänt med den jag bor ihop med. Men j a g formligen älskar bio. Och middag!

    Kram på dig!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne