tisdag 3 februari 2015

Årets första..

    
Äntligen årets första semla, min var den vanliga medans lillskruttan tog en vaniljsemla.
Lillskruttan tyckte att det var en 5.5 av 5  hihi bättre än bäst  

Dagen har varit bra, om än lång, varit på möte och sen på jobbet, det går ok är trött men så kul att träffa arbetskollegorna igen.
Att komma in och lära mig systemet får ta den tid det gör. 

Nu ska jag lyssna till avslappning, få kroppen att gå ner i varv, jag fick ju ett tips av en vän som är yoga instruktör att lyssna på.
Ibörjan tog det tid att ens kunna slappna av och höra vad dom sa ... Men det går bättre och bättre :)
Vad gör du för att gå ner i varv ? Kunna Slappna av ? 

Stor Kram till er sötnosar som tittar förbi ❤️

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dottern där, vaniljsemla är bäst!

    Avlappning är sååå svårt! Det är så lätt att tankarna spinner iväg. Men jag hittade faktiskt en 45-minuters talbok med självhypnos, som jag gjort ett par ggr nu, och den har jag faktiskt fått hjälp av! Lycka till! <3

    SvaraRadera
  2. Mums så gott det är med semlor, men jag försöker låta bli, men det är inte lätt.
    Fin kväll till dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Har du testat semelwrapsen? Finns ju inte här på "landet" men jag år sååå nyfiken!! Ska baka semlor till helgen (utan gluten & socker) Johan är ju helt galen i semlor!
    Jag lägger mig ner och djupandas i 7 min och sen medicinsk yoga blir jag lugn av.
    Har du testat att lyssna på Holosyncljud (sök på You Tube) det lyssna jag på när jag lagt mig för att sova. Tror det är liknande det du rekommenderade till mig förut.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne