lördag 14 februari 2015

Alla ❤️- Dag

När lillskruttan var och klippte sig i torsdags flätade bästaste Cattis ett hjärta när hon var klar, lillskruttan var helnöjd och gick till skolan med det dagen efter .. Hon måste ha legat blixtstilla hela natten hihi lilla sötnosen.

Idag är det alla hjärtans dag och barnen och jag har köpt en liten present till mannen  som han ska få nu på morgonen. :)

Sen blir det en massa matlagning o fix med matlådor lilleman kan ha med sig ner, så jag vet att han får i sig mat dom dagar dom tränar sent också.. Han är så trött då när han kommer hem att han annars hoppar det och somnar .. 
Men när vi fixade matlådor till dessa dagar gick det bättre, annars är han jätteduktig att laga mat själv.
Vi skulle ha fixat det här i veckan men jag har varit för trött för att ställa mig och göra storkok när jag kommit hem... Så nu blir det lördagsnöjet här hemma .

Önskar Dig en underbar lördag och alla hjärtans dag ❤️ 

KRAMISAR 


4 kommentarer:

  1. Vilket sött flätat hjärta.
    Ha en underbar alla hjärtans vännen. Kram.

    SvaraRadera
  2. Wow vilken fin fläta!
    Jojo...då hade du det du gjorde i går då. Vilken tur att jag inte ringde dig. Jag kanske hör av mig idag i stället. Uppdraget är slutfört! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer ❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne