fredag 6 februari 2015

2.24

En sån natt ....
Nu kommer det..,snabbt gick det ...märks att jag ökat kortison intaget för att orka jobba ... Trots att jag är urtrött så kan jag inte nu inte alls sova ...
Jag som inte vill ta dessa förbannade sömntabletter 
Envis som en ....  
Vet ... Just nu känns det dumt men jag hade ju haft mer än 2 veckor då jag inte behövt ta  dessa 
Trodde jag skulle slippa ... Då jag jobbar och är trött även pga det ..

Men nä  här ligger man snart halv tre och hjärnan vägrar koppla av ...
Ska försöka en tredje ggr med avslappnings skivan ...kanske kan förmå mig att ta in ngt 

Så jag säger Godmorgon till er som är morgonpigga och Godnatt till er som är nattugglor

Kramisar 💗 från en som just nu verkar vara båda två ;)

2 kommentarer:

  1. Jobbigt läge... 02.19 är min magiska tid. Vi kan ju sända varann en stärkande tanke i fortsättningen.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åsa om jag ska !!!! Skicka dig en mycket stärkande tanke !!!
      Massa energi till dig finaste ❤️

      Radera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne