fredag 16 januari 2015

Valmöjligheter i det oändliga

    
Det är inte lätt att välja glasögon måste jag säga ... Visst jag ska inte använda dom hela tiden utan har bara än så länge den dåliga synen man får när man börjar bli gammal ...
Och jag måste ha blivit jättegammal snabbt ;) ser ju inte ens vad det står på mobilen på morgonen haha
Och det där med att hålla saker längre ifrån för att kunna se ... Snart verkar inte armarna räcka haha 

Så jag behöver läsglasögon ..kul för jag tycker det är såååå snyggt med glasögon på andra,  även om när jag nu var där och provade tyckte allt såg konstigt ut på mig själv ..
Man kanske borde vara sminkad så man inte ser hur sliten man är hihi, men nu var det så jag åkte dit osminkad o trött direkt efter provtagning, så det blev inte bättre ;)
Hur som haver...
Modet verkar vara tillbaka till 70 talet med stora bågar... Svårt det här ...
Och hur mycket bågar finns det egentligen , hur ska man kunna välja bara en av dessa ...så velig
Synd att jag inte ser lika dåligt på båda då hade jag nog gått och köpt ett par vanliga läsglasögon bara.

Jag har inte en bra dag idag :( skulle ha gått på ansiktsbehandling idag , men har inatt haft ont i bröst och magen och kropp så är helt slut och fick avboka det jag skulle unna mig själv :/
Sov till 11.. Och vaknar av att kroppen sticker ...som om den sover så obehagligt :(
Nu väntar jag på att läkare ska ringa ... 

Hoppas du får en underbar fredag ❤️ Och ta hand om dig och dina nära och kära !
L.O.V.E 



4 kommentarer:

  1. Nr 4 tyckte jag var bäst på dej!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Åh stackars dig som fick en så tråkig dag, hoppas du mår bättre imorgon.
    Jag tycker att båge 3 var finast på dig. Båge 4 passar du också i och det är ju supermodernt med piloter nu! Jag vågar inte pilot. :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag gillade nr 4 bäst. Hoppas att du mår bättre. Kramkram

    SvaraRadera
  4. Ett tips är att beställa från Favoptic.se, billiga glasögon så man har råd med flera och byta efter humör! 😃
    När jag mådde som sämst så domnade jag liksom bort och kände hur kroppen sov men hjärnan var vaken. Svårt att förklara men skitläskigt var det!!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne