onsdag 28 januari 2015

Dessa skåp...

Som alltid samlar på sig massa saker ..ingen vet hur allt hamnat där , men helt plötsligt går det inte att stänga dörrarna till dom.. eller så är lådorna överfyllda med saker som INGEN lagt dit..
Känner ngn igen det  ? eller är det bara jag som har dessa SKÅP  o lådor

Visst det är skönt att kasta att slänga allt man inte behöver eller använder…
Men Kaoset INNAN man är klar…det tar ju så förbenat lång tid ( för mig just nu)..  och på det är mitt tålamod är inte med mig alltid, bra kombi va  ...
Men nu efter 3 dgr gjorde jag äntligen klart det jag påbörjat
Vi har 3 stora skåp som har varit fyllda med gamla video filmer mm. och blivit sådana skåp vi tryckt in saker som vi inte behöver i…( eller  som sagt Ingen vet hur sakerna hmnat där haha ;)

Det blandat med spel, pyssel och sånt som ska vara lätt att nå .. bra kombi va
Videofilmer kvar.. vi har inte ens en video varför spar man dessa då ???? Finns det ngn som har en video kvar idag ?? Du kanske vill ha massa filmer :)
Slängt så mycket nu att det blev nästan tomt i skåpen, men nu är det ordning…
Får se hur länge det håller den här ggr ;)

Hoppas Du som tittar förbi har en fortsatt underbar Onsdag
Kramisar




3 kommentarer:

  1. Så skönt när det är gjort!!
    Fast här har summan av röra en förmåga att vara konstant. När jag väl rensat det rörigaste stället är det ett annat ställe som är överbelamrat...

    kram o ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Å vad det är skönt att rensa! Jag har börjat i köket men ska ta tag i resten av det i helgen för att sen ta mig an garderober, klädkammare, byråer och bokhyllor. Har fått för mig att nu ska allt gås igenom.

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där..
    Men sååå skönt då det är gjort.
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne