lördag 24 januari 2015

Trötter är mitt nya namn

GodMorgon sötnosar !
Bjuder på En trött selfie ;) ... Eller slö selfie ...orkade inte ens ställa mig upp haha ...
Jag var och färgade utväxt och klippte mig i går och man känner sig alltid så fin när man går därifrån :) 
Tack finaste Cattis ❤️ alltid mysigt att bli ompysslad av dig 
     
Igår var det en bra dag, orken fanns hela dagen men när kl var 17 somna jag i soffan, då tog kroppen slut...
Väcktes senare av dottern och mannen som fixat mat och sen blev det ...På spåret  
Måste erkänna att jag tycker det är så himla bra program och väljer det lätt framför Fångarna på fortet, som gick samtidigt i går ;)

Det här med kortison .... Hur bra är det att äta kortison 3 ggr om dagen för kroppen egentligen ??
Mer än att kroppen svullnar, vad gör det med kroppen ??
Fick höra att det inte är så bra :(
Så mer frågor till läkaren nu...

Just nu känner jag att min kropp är såå svullen, kan inte ha ringar på mig, fötter svullna mm
Svullen i ansiktet , men som sonen sa inte så mager som jag brukar vara, utan ser frisk ut ...:) med äppelkinder ... Min lilla sötnos ❤️
Huden känns torr och spröd och känslig spelar ingen roll längre hur mycket jag smörjer in mig ..
Men sånt känns som skit samma ...Bara orken finns så är jag glad, men vill inte att medicinen ska göra att ngt annat pajar i kroppen ?
Ngn som vet, har koll ?..

Nu måste jag upp, idag blir det brunch ( som vanligt ;) tröttskallar som vi är...

Kramisar ❤️ 


4 kommentarer:

  1. Usch, stackare som är så trött. Min kropp svullnade också upp när jag åt kortison förra året. Inte kul. Och nej, nyttigt för kroppen är det ju inte även om man måste ibland för att bli bra.
    Fin du är. Kramis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sötnos :)
      måste absolut bli bra..men blir orolig då man hör att det kan ställa till massa annat i kroppen att äta kortison hela tiden…
      KRAM

      Radera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne