måndag 26 januari 2015

Så var det ny vecka

    
Lillskruttan har bestämt att det ska vara högläsning, hon ska läsa för mig och mannen ...varje kväll :)
Just nu får vi reda på hur man blir en riktig hjälte ;)
Det är riktigt mysigt- att bara Måste släppa allt för 15 min och sitta ner i soffan tillsammans och få lyssna på henne .

Jag har alltid läst högt för barnen, och på sommaren brukar vi ha en bok som jag läser för alla i familjen när vi är på Fårö eller ute med båt en otroligt mysig stund.
Det saknade nu lillskruttan och tog som sagt saken i egna händer ;)

Ny vecka nya möjligheter ! 
Ta hand om er 
Stor Kram ❤️

12 kommentarer:

  1. men vad bra! Då vet du hur man blir en hjälte nu! =)

    SvaraRadera
  2. En mysig stund med högläsning, det gjorde jag alltid med killarna när de var små. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Högläsning är så underbart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och det är det även för oss vuxna att bara släppa allt och lyssna :)
      Mer sånt ❤️

      Radera
  4. Mysigt med högläsning!
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Böcker är fantastiska och jag hoppas att jag fått mina barn att älska dom lika mycket som mig :)
      Kram finaste

      Radera
  5. Svar
    1. Cissi den är mysig och ger ganska mycket till hela familjen :)
      När barnen var yngre var det Sune böcker , alla skrattade !!
      Prova :)
      Kram

      Radera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne