fredag 9 januari 2015

Redan Fredag

I Veckan har det varit fullt ös .. Med skolstarter ...med läkare ..men nu är det äntligen fredag och ikväll kör vi fredagsmys som dom flesta andra :)
Lillskruttan ska ha med övernattande kompis, pyjamasparty för bara dom två som dom sa ...mer för att dom skulle få massa läsk o chips tror jag ;)
Lilleman kvar i södra Sverige den här helgen :( saknar honom gränslöst mycket .

Det har varit en ok vecka känt att jag haft ork, men idag vart det ner igen helt slut :( sovit halva dagen ..
Känns som det inte riktigt finns en plan för läkarna hur dom ska göra med mig ...
Allt hänger på prover ...förstår det ...
Men samtidigt vill arbetet och även jag veta hur vi ska gå till väga .. 
Att det ska vara så mycket krångel med allt :(
            
Sista lediga dagen innan skolstart var jag o lillskruttan på egen utflykt på vårt utsiktsberg !!!
Drack varm choklad och åt lussebullar ..
Så mysigt trots att all snö regnat bort ...

Stor varm fredagsKram till er som tittar förbi !
❤️

1 kommentar:

  1. Vad fina ni är!
    Jag förstår att det är frustrerande att gå och vänta på provsvar, för att de skall kunna starta upp en ev. behandling. Hoppas att allt ordnar sig snart! <3

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne