måndag 19 januari 2015

Måndag

    

Godmorgon sötisar !!!
Hoppas din helg varit underbar, med massa vila och roligheter !!
Nu är det ny vecka och nya saker som kommer hända
Vad ska du göra den här veckan ?? Något roligt / nytt / det vanliga ;)

För mig blir det läkar besök / utvecklings samtal med lillskruttan / träffa en kompis :) / klippa mig ( känns som jag ändå alltid har det uppsatt ...får se vad det blir )
Har ju tappat en massa hår nu när jag varit sjuk :( inte kul alls att borsta och att det rasar av massor hela tiden .

Lilleman blev kanonglad när jag berättade att ni skrivit att han tecknat fint :) och tackar så mycket .

Stor kram till er sötnosar som tittar förbi och stort tack till er som tar er tid att kommentera :)
❤️
Sanna

1 kommentar:

  1. Full rulle i dag alltså.
    Hoppas håret blir bra!
    <3

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne