torsdag 1 januari 2015

Min Årsrsumé 2014

Jag hittade den här fina listan hos finaste  Villa Freja ❤️

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?    
Nej inte som jag kommer på nu ( för gammal haha gjort allt ;) 
eller förresten besökte Venedig, där jag aldrig varit tidigare.(räknas sånt ;)
Genomdrev du någon stor förändring? 
Nej, vilket jag borde ha gjort men det är en annan sak
Blev någon av dina vänner / kollegor föräldrar i år ?
Ja flera :) 
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 
Minns inte datum men kommer aldrig glömma den stora sorgen i mitt hjärta,
dagen sonen flyttade till annan ort för att gå gymnasium, 
det gjorde ondare än jag någonsin trott att ens barn flyttar ut ❤️
Vilka länder besökte du? 
FRANKRIKE och ett vackert Nice, ITALIEN och vackra Garda och Venedig 
Bästa köpet ? 
Mina gympadojor HAHA ... Borde unna mig nya oftare ;)
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Mina underbara barn ❤️ Dom får mig att le hur jag än mår.
Saknar du något under år 2014 som du vill ha år 2015? 
Min hälsa vill jag ha tillbaka , få orken ..slippa mediciner .
Vad önskar du att du gjort mer? 
Tagit vara på det som gör mig lycklig 
Vad önskar du att du gjort mindre? 
Lagt tid o energi på det som får mig sätt stressa och må dåligt
Favoritprogram på TV? 
Absolut favorit är Historieätarna 
Bästa boken du läste i år? 
Gone girl 
Största musikaliska upptäckten? 
Ed Sheeran, så otroligt bra röst och musik
Vad var din största framgång på jobbet 2014? 
Fick börja på labb, vilket var både kul och gav massa energi.
Största framgång på det privata planet? 
hmm Egentligen inget, mer än insikt av saker o ting och vad jag borde göra
Största misstaget? 
Gör många misstag hela tiden, men hoppas jag fortfarande lär mig av dom 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag var nog tyvärr (flåt nära och kära ) en mer ledsen person, orkeslös och viljelös och ledsen 
har nog dominerat mitt 2014, 
mycket pga att min kropp bröts ned utan att jag förstod varför (har alltid tyckt att jag klarat allt ) 
men nu fick kroppen nog.
Vad spenderade du mest pengar på? 
Mina barn och framför allt min son och hans stora intresse i livet segling 
Något du önskade dig och fick? 
Vänner för livet, jag alltid kommer lita på 
Något du önskade dig och inte fick ? 
Balans i livet
Vad gjorde du på din födelsedag 2014? 
Åt tårta :) tror jag sockerfreak som jag är ;)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Att jag sluppit min inre stress, kunnat ta avstånd från det som fick mig att må dåligt,  
LYSSNAT PÅ MIN KROPP 
och framför allt inte fått den här bristen av det livsuppehållande hormonet 
och blivit sjukskriven så länge jag är 
Vad fick dig att må bra? 
Barnen, vänner 
Vem saknade du? 
Ingen mer än mina  vänner man aldrig hann träffa 
Mest stolt över? 
Alltid stolt över mina två underbara barn !
Högsta önskan just nu? 
Må bra och få ork och hälsa tillbaka
Vad tänker du göra annorlunda 2015? 
Ta tag i mitt liv och ta det tillbaka !!!!

❤️❤️❤️
Kärlek till er som tittar förbi, hoppas ert 2015 blir det bästa året hittills 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne