lördag 17 januari 2015

GodMorgon ❤️

    
Godmorgon sötisar !! 
Idag är det blå himmel utanför än så länge, bilden ovan tog jag förra veckan en morgon då hela vattnet såg ut att glöda !!
Så otroligt vacker. 
Trots att jag inte är förtjust i kyla så måste jag säga att våra olika årstider är ändå fantastiska och när dom visar sina bästa sidor skulle jag inte byta ut den upplevelsen mot ngt. 

Ska försöka trots denna förbennande värk att gå ut en sväng få i mig lite frisk luft :)

Vad hittar Du på idag ??

Hoppas du njuter av helgen och att du tar hand om dig !
Kramisar ❤️ 

1 kommentar:

  1. Gofmorgon, sitter med en stor kopp kaffe och njuter av lördagen.Ska ut på en PW om en timme eller så. Ha en underbar lördag och kramar

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne