söndag 25 januari 2015

Godmorgon Sötisar ❤️

Tidig söndag morgon och borde sova, men genom att vi var och firade en kompis som fyllde 50 år igår hade jag tagit extra medicin för att orka hålla mig vaken .
Vilket gjorde att jag har svårt att somna när vi kom hem istället :( 
Somna i omgångar och vaknat om vartannat ... 
Så natten har spenderats på att titta/läsa bloggar, Instagram, Pinterest samt spelat suduko o hayday... 
Inte så kul i längden :( när man bara vill sova ...

Men nu efter en kopp varm te, ska jag försöka sova några omgångar till ;) 
Vi hörs lite senare ... Om jag nu inte sover bort hela dagen ;)

❤️ Livet är kortare än man tror, så lägg din energi på dom som verkligen är värda att få den, och släpp dom som inte ska ha den ❤️

Kramisar ❤️till er sötisar som tittar förbi 




3 kommentarer:

  1. Å, hoppas att du får en fin dag ändå trots att sömnen varit lite si så där. Men hay day... man kan ju bli beroende för mindre. Jag spelar JÄMT! Haha.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du fick sova lite mer.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kloka ord. hoppas du fick sova till slut. Kram Anette

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne