tisdag 13 januari 2015

Mina mellandags Fynd

    
Jag var ju med dottern i Nacka Forum och tittade på rean , hittade verkligen några fynd som jag tittat på tidigare men det blev aldrig av att jag köpte dom ...
En vadlång gråbeige kjol i tyll samt en stickad härlig tröja .
Jag hittade dessa på Kappahl.
Så nöjd :) 
Hittade du något fint på mellandagsrean ??

Idag var jag hos läkaren, som sa att dom ville vänta med belastningsprovet, dom vill att binjurar ska klara av att producera själv och som det ser ut nu ska jag fortsätta med kortison o kortisol.
Så vi får se vad det blir av det här ... 

Nu ska jag hämta min lillskrutta som är på schack 
Hoppas att du har en underbar tisdag

Kramisar ❤️





5 kommentarer:

  1. Fina fynd!
    jag köpte ett par "skinn"brallor och en top på lindex på rean här

    SvaraRadera
  2. Jag är superdålig på att reafynda. Men jag går så sällan i affärer också, tycker det är jobbigt, så jag får väl skylla mig själv.

    SvaraRadera
  3. Så snyggt, kjolen är jag avund på. Den vill ja oxå ha =)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilka fina reafynd du gjort Jag har faktiskt inte fyndat något på rean.. alls! Trist, men sant ;) Kram fina.

    SvaraRadera
  5. Vilka fina fynd! Har inte fyndat något..Kram Stina

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne