måndag 5 januari 2015

Funderingar..

Jag behöver massa skratt just nu i mitt liv ... Behöver roliga saker att få upp gnistan i livet ..
Tittade för ett tag sen På en bloggresa ... 
Men ni som känner mig vet att jag är lite rädd ;) för kryssningar ;) haha ... Väl på går det bra och bara jag ser livbåtarna ;) 
Men ingen verkade kunna åka just då ...
Men så smått har jag sett flera som ska iväg ... Kanske ska åka lyssna på massa underbara kvinnor och få inspiration  
Det är verkligen kul på dessa tillställningar 
Ska jag hTa mig modet .. Ska fundera ett tag till 
Ngn som är intresserad av bloggkryssning ??

Ny vecka ...nya möjligheter ❤️❤️❤️ 
Love TO you

5 kommentarer:

  1. Men ja! Följ med! Jag vågade boka själv, det vågar du med. Och om du kommer med är vi ju inte själva längre. Win win! :-)

    SvaraRadera
  2. Är det Monas? jag skulle också vara lite sugen... Men lite för långt att åka för mig, och läget är ju inte det bästa på den privata fronten för mig. Men kanske en annan gång! =)

    SvaraRadera
  3. Jag är absolut intresserad av en bloggkryssning OM den går på försommar/sommar. Jag är inte heller så förtjust i att åka båt. Annars kan du och jag dela en livbåt ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Bloggevent är fantastiskt roligt att åka på. Man träffar så många härliga tjejer o få så mycket inspiration o energi. Men ärligt är jag inte heller förtjust i båtar. Kramisar Tina

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne