måndag 12 januari 2015

Det var ju Vanlig Måndag ;)

      
Alla åkt iväg och jobba och till skolan, sitter med min kopp te och försöker andas ... Att försova sig och vakna till stress var inte min grej .....
Inte en kl hade ringt som den skulle :(  vet inte om vi har semester i oss fortfarande ;) men men alla hann iväg i tid ...

Det ska tydligen börja storma och snöa mer i eftermiddag här i Stockholm, usch vill inte ha mer snö längtar efter värme ... Får man säga så trots att vintern precis börjat 

Vi var på promenad igår samma som på lördagen , och om vi tyckte vattnet stod högt på lördagen , var bryggan igår minst 30cm under vattenytan .
Vi var tvungna att gå ner till vår brygga / badholme men vi kom inte ens dit 
Bryggan brukar ha minst en m ner till vattnet och där man ser 2 småbåtar är det ett gräsområde vi lägger upp båtarna på men det är fullt med vatten där med nu :( 
Inte bra om det börjar smälta då lär dessa båtar åka med ut ..
Vi har ringt sommargästerna om deras båtar nu för som det är nu sitter dom fast i is och vatten :(
Inte bra !!

Jag hoppas att du som tittar förbi får en underbar start på veckan !
Stor Kram ❤️

1 kommentar:

  1. Jag är ju sjukskriven i drygt ett par veckor till, och har hamnat i total obalans med sömnen. Men i dag var jag uppe 07.30!
    Kram o ha en fin dag!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne