torsdag 29 januari 2015

TorsDagens

Denna snabbrapport av dagen hittade jag och lånar direkt ...hos bästaste  asassecondtime

Dagens undran: Är inte januari månad extremt lång ???
Dagens googling: Filmen  Birdman
Dagens trasiga: Mina favvoJeans sprack över knät,  jag vet det är mode med hål jeansen (hos unga) men det blir ju kallt, det kan aldrig vara bra för oss gamlingar ;)
Dagens plötsligt-händer-det: Vakna upp pigg 
Dagens otippade: Varit pigg hela dagen :) 
Dagens plan: Har Bokat biobiljetter, betalat räkningar ...kompisfika mm mm
Dagens de-finns-nu-i-lager-igen: påfyllnad av alla reor överallt.. Med allt
Dagens krämpor: Tar tabletter för krämpor, som gör att jag måste ta massa andra tabletter för nya krämpor osv så dom struntar vi i...
Dagens jag-vill-inte-veta: och säger samma som ÅSA det vill jag inte veta eller tänka på, lever här o nu !

Dagens tuffa: Att sonen inte kommer hem den här helgen heller, träningar stoppar det även den här helgen :(
Dagens låt 1: Sia- med låten Chandelier, var det första jag lyssna på när jag drack mitt morgonkaffe
Dagens låt 2: Letade upp en låt jag inte hört på länge och bara älskar Justin Timberlake - MIRRORS
Dagens ordspråk /citat : 

❤️ Kram o Godnatt ❤️

1 kommentar:

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne