tisdag 27 januari 2015

Dagens snabbrapport ❤️


    

DAGENS KLÄDSEL: Myskläder ..fortfarande..
DAGENS TANKE: Pigg ..Borde vara pigg efter ha sovit i 12 timmar i sträck
DAGENS KÄNSLA:  Trött .... Riktigt  tröttsamt
DAGENS HÄNDELSE: All snö nästan töat bort...igen
DAGENS LÅT: Den HÄR
 underbara covern på Take me to churh
DAGENS VILL HA: Marabou mjölkchoklad...har enormt chokladkaka behov nu ;)
DAGENS SAKNAD: Min familj känner mig ensam hemma just nu ..kom hem allihopa
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte kommer ut på promenad ens...
DAGENS DROG: Kaffe 
DAGENS ROLIGASTE: Lyssnat på vinter i P1 och en mycket bra Olof Wretling 

DAGENS TRÅKIGASTE: Kroppen som inte vill som jag 
DAGENS FINASTE: Dom fina tulpanerna jag fick av min man ❤️
DAGENS KRAM: Till min fina vän som kämpar med sin cancer , Love you 
DAGENS PUSS: Till min dotter som skickade älskar dig mamma sms till mig 
DAGENS KÖP: Inget idag heller ... Sparar en massa på att inte orka ngt ( om man ser på det positivt ;)
DAGENS GODIS: Väntar på mjölkchokladen, maken lovade köpa med sig hem 
DAGENS HUMÖR: "Ingensomhelstlustattlagamat"- humöret idag.... Kan vi äta marabou mjölkchoklad ?? Eller pizza ;)  något som inte är hemlagat av mig....

DAGENS AVSLUTANDE: 
Får Buddhas citat stå för -
"The secret of health, for both mind and body
Is not to mourn for the past,
nor to worry about the future,
but to live the present moment wisely."

Hoppas att du som tittar förbi haft en underbar Tisdag 
Kramisar ❤️ 

4 kommentarer:

  1. En kram för att få lite ny energi kommer här!!

    SvaraRadera
  2. Ser du till att få i dig tillräckligt med vitaminer & mineraler? Speciellt magnesium...att vara sugen på choklad är bla ett symtom på magnesiumbrist. 😕Har precis beställt multivitaminerna innate One Daily som jag ska testa. 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört om magnesium förut får kolla :)
      Kram

      Radera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne