måndag 29 december 2014

Vackert och Iskallt

     

                            

                            

                            
Det är vackert ute i stockholms skärgård nu…. marken täckt av ett tunt lager snö...
Det är riktigt kallt nu minus12 på kvällarna, men såg att det skulle bli varmare nu igen….
Solen skiner ialla fall vilket gör mycket för själen…

Dagarna går fort fram och snart är det nyår.
Lämnar ni nyårslöften ?
Håller ni era nyårslöften ??
Vad är det bästa med Nyår ??

Nu är det måndag och räkningar ska betalas..Lilleman är med kompisar på bio, medans lillskruttan åker skridskor med mannen.
Själv var jag helt slut och stannade hemma .. fast även jag borde gått ut och fått frisk luft.

Jag hoppas att ni får en underbar start på veckan sötisar
Kramisar

1 kommentar:

  1. Pang bom så kom både liiite snö och KYLAN, det sistnämnda inte så poppis hos mig håller mig helst inomhus ;)

    Nyårslöften tror jag att jag struntar i, i år lyckas aldrig med dom iallafall...

    Kram och God fortsättning <3

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne