onsdag 17 december 2014

Små framsteg

          
Går en promenad så fort jag orkar… inga långa men att komma ut och se det vackra där jag bor gör mycket för kropp och själ..och lugn….

Trots kyla och mest grått finns det dagar det spricker upp och det är så himla vackert..
Längtar efter snö nu, bara så det blir lite ljusare, för här ute i skärgården är det kolsvart kl 16

Jag börjar smått känna mig bättre..det är bakslag vissa dagar,  men absolut mkt bättre..
känner orken komma tillbaka..
Medicinerna jag får äta gör att jag orkar mer.. men genom att äta den 3 ggr om dagen nu,  svullnar man också lite grann.. inga ringar går att ha…och fötter, händer , ben och ansikte känns svullna..
Men det är det värt bara att ha den här förbättringen av orken nu.
eller som sonen sa i helgen -att jag såg ut att ha friska äppelkinder nu i alla fall hihi… min lilla goa kille.

Jag hoppas att Du som tittar förbi har en  underbar onsdag, och tar hand om dig
Kramisar



5 kommentarer:

  1. Oj vad jag har missat mycket...
    Hoppas verkligen att du snart blir bra.
    Sköt om dig!
    Kram!


    SvaraRadera
  2. Skönt att/om det börjar gå åt rätt håll nu iallafall <3

    Här snöar det idag, undra om det kommer bli vit jul ändå (det trodde inte jag) :D

    SvaraRadera
  3. Jag längtar även jag efter snö!! Väldigt mycket! Är så trött på allt regn som faller ner här. Idag blev det iallafall frost och lite sol - men ACK så halt. De nya dubbarna på bilen fick jobba i en kurva. Hoppsan...!
    Skönt att du mår bättre

    SvaraRadera
  4. Skönt att du mår lite bättre :-)
    Hoppas det håller i sig så att det blir en behaglig jul :-)

    Jag vet inte om jag gått fibron pga struman o nu då låg ämnesomsättning som jag medicineras för dagligen.
    Men det KAN vara så, det kan ju böi så har jag förstått...

    Ha en fin dag!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  5. Så skönt att det vänder och går år rätt håll. Kram.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne